Vart ska jag börja?

Ojojoj! Nu har jag varit här i tre dagar och tiden har flygit förbi. Första kvällen jag kom hit så åt jag lite mat och sen skulle föräldrarna iväg!? Så då kom nån farmor eller mormor eller liknande så hon och jag tog hand om barnen. Föräldarna kom hem vid ca kl 1, så då kunde jag gå och lägga mig! Dagen efter gick jag upp klockan 7. Jag gick med den mista tjejen till daycare och sen bar det av till Barcelona. Jag skulle leta efter språkskolor... jag hittade till en och sen gick jag vilse. Sjukt stor stad! Haha

Idag trodde jag att jag skulle ha en day off, men icke. Ska ta hand om barnen till klockan 17, för föräldrarna är på nån affärslunch. Hoppas jag överlever!

På måndag börjar barnen skolan, och då börjar mina rutiner, ska bli så skönt!

Ikväll ska jag möta upp massa andra aupairer för en partynatt! Hoppas jag hittar dom bara! haha. Har även hittat en annan aupair som bor här i Sant Cugat! Vi var ute och käkade igår, och hon var hur go som helst! Tjoho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0