Just nu...

sitter jag på takbalkongen och solar. Så skönt att solen kom tillbaka, den va borta igår och jag fick panik! haha. Vill inte ha höst riktigt än ändå.

Igår var jag och en norsk och en dansk tjej som också bor här i Sant Cugat ute i Barcelona. Vi gick till Razzmatazz där vi dansade till vi blev trötta. Vi hittade en överfull nattbuss som vi hoppade på och var hemma runt kl 05. Så idag har jag sovit hur länge som helst!

Ikväll blir det middag och senare är det fyrverkerier som ett avslut på La Merce som har hållits i veckan. Ska bli kul!

Saknar er där hemma också! Måste hålla mig sysselsatt om dagarna för att inte hemlängtan ska komma och ta mig!

Puss

Kommentarer
Postat av: C

stor puss min fina tjej <3

2011-09-26 @ 12:52:21
URL: http://nyheter24.se/modette/carolineskogh/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0