ikväll

Va svårt det är att komma ihåg att blogga då!

Vad händer här då?

Jo, jag har hängt på stranden två dagar i rad med två bra tjejor, en norsk och en dansk. Så nu är brännan tillbaka!

Idag var det en shoppingrunda som gällde, jag hängde dock bara med som smakråd! Barnen har vart snälla idag, så det känns bra! Lilltjejen fick dock gå hem från dagis en timma tidigare idag, för hon har feber. Så jag får se hur hon mår i morgon, annars får jag stanna hemma hela dagen med henne. Hoppas hon mår bra!

Ikväll har jag roat mig med att ringa in saker på kartan, gator med lyxshopping, secondhandgator, bra restaurang gator osv, nu är jag trött på att vandra La Rambla upp och ner 100 gånger om dagen, så nu ska jag ta tag i sightseeingen och se mer av staden! Ska försöka få med mig nån frivillig, haha!

På måndag börjar jag skolan, ska bli så kul! Vill verkligen kunna spanska nu, för det är så irreterande varje gång man ska fråga en spanjor någonting, dom kan verkligen inte engelska bra här...

Millan kommer den 7e också! TJOHO! :)





God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0