Helgen

Min helg blev riktigt bra tillslut! På lördagen åkte vi hem till farmorn och där tog jag hand om barnen, vi badade i poolen och kollade på film. Efter det kom jag hem och fixade mig inför kvällen. Catalina mötte jag vid tåget och så drog vi in till Barcelona. Vi shoppade lite, käkade middag OCH glass! Efter det mötte vi upp 12 andra aupair tjejor, 10 av dom var från Tyskland så det var lite trisst, de pratade nämligen bara tyska med varandra hela tiden... Kände att mina tyskakunskaper inte kunde hjälpa mig ett smack!

I Söndags åkte jag och Catalina åter igen in till Barcelona. På söndagar har all shopping stängt, så vi bestämde oss för att vara riktigt turister och gå runt med kartan i högsta hugg! Vi hittade en katedral och sen hittade vi ner till hamnen. Sen var vi sjukt trötta och fötterna gick nästan av, så vi begav oss hemåt igen ganska tidigt.

Nu måste jag börja gå, ska hämta lilla tjejen på dagis klockan 17. Hoppas hon vill följa med mig hem bara, så att hon inte gallskriker eller liknande... Wish me luck!

Jag har tagit bilder på huset här som jag tänkte visa er när jag lagt in de på datorn!

Puss hej!


Kommentarer
Postat av: C

woho, vad kul att du uppdaterar!! :D jag saknar dig och är så avundsjuk att jag inte också får vara med dig och ta del av alla roligheter! Hoppas barnen är snälla mot dig <3

2011-09-12 @ 19:25:50
URL: http://nyheter24.se/modette/carolineskogh/
Postat av: C

JAG VET :D haha. jag sa precis samma sak när jag tog bilden.. kanske min nya karriär? "Carolines kokbok"

2011-09-15 @ 10:32:44
URL: http://nyheter24.se/modette/carolineskogh/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0