Esta muerto!!

Oh my god! Vet inte vart jag ska börja nu heller... sjukaste dagen på länge igår! Det började med att jag kom hem med lilltjejen kl 17 som vanligt. Då kommer städtanten springandes och ropar nått på spanska, jag fattar ingenting först. Då tar hon med mig ut på balkongen, och pekar på kaninen. Den är stendöd. Familjen har glömt ge den vatten och mat och så har den stått ute hela dagen i 30grader värme. Kul! Senare på kvällen efter att barnen lugnat ner sig och begravningen hållits, så upptäcker pappan i familjen att äldsta tjejen har LÖSS!!! Jag fick panik och har nu bytt lakanen och handdukar och använder ingen borste nu, för vem vet om hon har använt mina grejor! Håll tummarna att inte jag får löss nu tack. Kl 04.00 vaknar jag av att 4åringen skriker och håller på nere i köket. Jag går ner och kollar och där sitter hon och mamman. Hon har fått öroninflamation, så dom åker till sjukhuset. Jag går och lägger mig igen, sen på morgonen vaknar jag med FEBER! Så idag har jag och öroninflamationtjejen legat på soffan och kollat på film hela dagen. puh!

För övrigt igår var jag på spanskaskolan med två andra tjejor som också ska plugga där, börjar min kurs 3oktober, så det är ett tag kvar.

Imorgon hoppas jag på att jag mår bättre, för då ska vi försöka leta reda på ett shoppingmall, där primark finns! Måste bara förstå oss på metron först! Det blir spännande!




Jag har glömt min kamerasladd hemma i sverige, så bilder dröjer innan det kommer. Snodde en från facebook här.


puss på er!

Kommentarer
Postat av: C

NEJ hahah stackars kaninen!!! och stackars lilla du, tur att du har öroninflammationtjejen som sällskap ;)

2011-09-16 @ 19:42:52
URL: http://nyheter24.se/modette/carolineskogh/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0